Hallåhejsan!

 Jaa, vet inte ens om någon har läst bloggen tidigare, om de ens är värt att skriva något  ? :)
Meen ja kan ju uppdatera lite iallafall.

Hm, ja har väl jobbat som förut på grillen, nu är de snart sista veckan dock,. Sen måste ja söka nytt jobb.. Vet inte om ja ska stanna här å söka något i sorsele. elr om man ska våga förflytta sig lite  ? Nån som ha nå tips på jobb ? :)
Annars, bor numera hos bror min på bäckgatan, eller glada gatan som Gusse bruka säga!
Hjälper ju till att skjutsa dom tre skruttis tjejerna till skola/dagis varannan vecka :) Mysigt äre.
Nyåret spenderades i Kittelfjäll, blev en impulsresa dit, med Anna och stina . De va rätt så skoj faktiskt. Men vissa hade väl roligare än andra ;D haha

 (Jag på nyår, me champagneflaskan ;D)

Det känns som ja har många att hälsa på å höra av mig till, men som alltid är man ju värdelös på att komma ihåg allt :/ Jag försöker ialla fall så gott jag kan, och hoppas att inte alla tro man inte ids elr bryr sig längre!
Meen, man kan väl inte påstå att de är så bra från alla andras håll heller. menmen
 
Ja önskar att något roligt kunde hända snart, något som får en att bli superglad, att man bli alldeles sprallig i kroppen å ba vill hoppa, ungefär.. Att man kanske få känna sig behövd å att man gjort nån annan glad, elr nått bra för någon. Men de är ju en grå å trist period nu, så de kanske är därför man känner sig nere å deppad .
Såå just därför skulle något roligt få hända!! vad de kan vara har jag ingen aning om, men något, ba något! :)

Föressten så firade vi ju Emma förra helgen, för att hon fyllde 20 år :) Vi va uppe på nalo, åt god mat å sjöng osv :) jag missade ju typ hela dagen, men ja va tvungen att ta hand om barnen, för bror jobbade :) men trevligt folk och en rolig kväll iallafall!:)
 
(Emma och jag, alltid roligt med denna flicka!<3)

Och sen när ja kom hem så var ju Anna här hemma, och det blev att umgås mkt med henne, de va riktigt kul ! Men nu är hon i huvudstaden och är duktigt ;) hon ska få lära oss alla allt hon kan sen när hon är klar! ;) Saknar tjejen iallafall! :/



nä nu få de räcka :p ska gå mot sängen ;D


Kommentarer
Postat av: anna ammerlind

vad söt du är.. saknar ju dig med! du får komma och hälsa på snart tycker jag! :)

2010-02-06 @ 18:34:39
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag än så länge? :)

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-07 @ 15:46:02
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: Frida

sök på subway i umeee ;)

2010-02-12 @ 20:05:31
URL: http://fridajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0