ojojoj..

Ja som tyckte ja nyss hade skrivit ett inlägg, men de va två dagar sen :o
Nu är hela familjen hemma igen, och de e som vanligt. :)
Idag klev ja upp kl 7 för å hjälpa Luci att väcka barnen å få dom till skolan, så när dom for då gick ja å la mig igen! Sen ha de inte hänt så mkt mer :) Ja å Maggie han spela lite wii å så ha ja tränat, nu ha ja läst några italienska meningar! Kommer ihåg nu att ja gått igenom typ 300 filmer för att kolla vilka som har svensk subtitle, annars äre inte lika kul å se ;p hittade några iaf!
Imorn är en ledig dag, hoppas de e bra väder isf blire nog chill vid poolen! ;) och de gillas.. sen måste ja träna också, kanske blir å simma när man lix är vid en bassäng..

Ja väntade även på att Stina skulle svara nångång på mina ringningar på skype? vi skulle prata idag, och hon va online med icket ett svar! :S
Om nån fler där hemma från Sverige har Skype kan ni ju kommentera erat skypenamn så kan vi prata :):)
Vill prata med aaalla.

Va å kika på alla internetsidor där ja ha massa bilder, hittade massa godingar!
Saknar massa människor som ja pratar för lite med nu.
Som Marcus spec, du å ja brukade prata om allt och stötta varandra när vi va som mest ledsna! saknar det.
Och Sara såklart:) vi pratar ju lite nu, skulle göra mkt för att få träffa dig en kväll å fika å prata massa om allt. Du förstår alltid!
Frida som ja aaaalltid har kul med, vi bruka skoja och hitta på allt mest tokiga saker. Du förstår mig alltid även, och vi hjälper varandra i alla lägen. vet inte allt mest vi hunnit va me om!
Tina lär inte läsa detta men hon vet hon är speciell! Och allt vi gjort och upplevt, ojoj ! :)
Stina har alltid varit med mig sen vi va små, även óm ja flyttat elr om ja bor nära så är vi alltid med varandra mer eller mindre, vi tjaffsar kanske lätt ibland, men de är inget spec å de går alltid över!
Nu ha ja ju umgåts mkt elr ibland me  tex Johanna, Pao, Cami, Sandra, Hanna, Emma, Pernilla dom är värda att nänmas även!
Jag skulle kunna räkna upp många här som är speciella för mig och betyder mkt.. Ja hoppas dom vet om de själva också! Nu ska ja sluta rabbla massa, Saknar bara massa människor i min närhet just nu! <3

Nu blir det en film! Godnight

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dej med.. :) Barnen oxå

2009-09-14 @ 22:54:38
Postat av: Sara

Vad gullig du är gumman och tack så mycket! :)

Du är också duktig och jag är stolt över dig som är så långt bort och klarar det, nog för att jag saknar dig oerhört mycket och tycker att du ska komma hem så jag får krama dig ;)

Vi ska ses när du kommer hem, sötaste vännen! PUSS<3

2009-09-15 @ 09:48:46
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: Frida

<333

2009-09-16 @ 10:35:05
URL: http://fridajones.blogg.se/
Postat av: sara

Vad sött du har skrivt vännen, jag saknar dig med och skulle göra vad som helst för att få träffa dig nu!



Du förstår mig alltid och jag finns alltid för dig, oavsett om du är långt borta eller inte..



Älskar dig <3

2009-09-17 @ 17:26:55
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0