Haha!

Alltså min mamma är duktig,
vi skulle prata på skype å ja sa hon skulle ta bärbara datorn så ja kunde se tjejerna, 
Så hon startade datorn å loggade in, men hon sa att de inte funka så ja sa typ va hon sku försöka göra men inget hände! Så ja frågade om internet funkade på datorn, hon sa då nej.. Haha inte så konsigt ;P Söt är hon iaf!

Igår hände inge spec..
Va ba roligt, barnen bad om hjälp för dom ville skriva ut pokemonbilder från den bärbara datorn så dom tryckte på skrivut knappen å vi gick å kolla vid skrivaren som är vid datorn där ja bruka sitta. men ingenting hände..
Så vi testa trycka lite och fixade vid papprena men inget hände så vi ropade på mamman, å de visade sig att dom har två skrivare, så vi kollade vid helt fel. Och de hade kommit flera papper vid den :D haha vi är duktiga!

Nä måste äta. hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej min vän.

Hur är det med dig där borta? Blir så glad då jag läser din blogg, bara för att du verkar vara så glad=) Jag hade tänkt ragga med dig på lsemarknan nästa helg men då kom jag på att det kan ju bli lite svårt:P Jag tänker på dig ofta, hoppas allt är bra med dig=) pussokram

2009-09-20 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0