Fredag..

ÖÖÖnskade nästan att man var i Lycksele just nu å kunde gå runt på marknaden å träffa massa folk å äta varma chips osv :) Myys!
Men Näe då sitter man i regniga Lugano istället..
äh de funkar de med.. Var uppe lite för länge igår så skulle ja upp tidigt å tungt var det! Följde patrizia ut på stan idag, hon skulle visa nån sportaffär så ja kunde köpa nå nya skor å ja hittade dom ja ville ha! :D
Sen följde ja Luci å handlade mat fick med mig en redbull å Lakrits  ;p

Fick även bra nyheter idag :D Ja ska iaf stanna här äre nog bestämt nu! Å ja få fara hem till jul , å va hemma över nyår och så. Så ja hoppas de är mycket röjj på nyår och juldagen  ;D
De blir nog suuuperbra!! 

Ihelgen blir det nog lugnt ser de ut som.. Hoppas de iaf! Barnen få gärna sova hos nån kompis om dom vill, för då får ja ju ledigt ;p hehe nä ganska kul om dom är hemma så ha ja nå att göra iaf!

Nuu ska ja plugga lite italienska :O
Alla som är i lycksele ihelgen få ha så kul å festa åt mig med :) 

Kommentarer
Postat av: Isabelle :)

Haha, jåå men roligt hadd vi! :D

Jaa, faan vi får supa till å fula oss eller nått när du kom hem! :D Haha jajjamen he ska ja banne mig göra ;)

2009-09-25 @ 17:25:58
URL: http://tjasktjask.bloggplatsen.se
Postat av: Isabelle

JA! Jag är ju som ändå i Sorsele ganska ofta nu så he ska nog gå å fixa :D

2009-09-27 @ 21:32:22
URL: http://tjasktjask.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0