yeey?

Har gruvat mig länge för å prata med familjen å berätta att de inte är som ja förväntade mig & att ja tyckte de va jobbigt med språket, att ja inte förstår italienska + engelskan är inte den bästa..
Men hon ville prata med mig idag, såg att de inte va som de skulle å att ja ville säga nå och sen så sa hon även att hon tyckte att engelskan inte va jääättebra, hon sa att ja kan bra men inte tillräckligt för barnens skull för meningen va ju att dom skulle lära sig mer.. Såå vi kom överens eller hon tyckte ja sku kolla på flyg hem till slutet av månaden :)
De känns bra..  :D Lite tråkigt för ja ville ju endå att de sku va som ja förväntade mig men nu ha ja ju prövat!

!PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0