kallt

De e faktiskt rätt kallt idag.. Men de är nog för att de regnar å blåser ute! 
En riktigt dyster fredag, då man bara vill ligga i soffan under en filt med tända ljus! myys!
Det saknar jag enormt mycke.. inte så spec kul å sitta här å se italiensk tv i sin ensamhet..

Fick just veta att denna helg inte heller kommer bli lugn, för maggie ska ta med sig två tjejkompisar hem..
Då kan de knappast bli lugnt. och speciellt inte efter gårdagen. . Då dom vägrade lyssna på allt ja sa, dom sa hela tiden " men mamma sa, men vi fick för mamma, vi behöver inte de för mamma" osv.. De e inte lätt å be dom göra något om mamma sagt nå annat ?
Å ja blir galen när ja måste tjata å tjata å be dom på mina knän för dom ska lyssna, typ..
Få se hur denna helg slutar..

Ja kan fortfarande inte tro att de är sant.. tyvärr så stämmer de och ja är så ledsen för eran skull!
Jag tänker på er hela tiden, och ja hoppas att ni har ork kvar att kämpa tillsammans så ni klarar dehär även om nått så hemskt har hänt.. <3 jag beklagar så mycket och ja tänker på er alla, fam bäckman.<3


Nu, måste ja göra i ordning för Mellis, som vi säger hemma ..
Saknar alla er där hemma <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaaa ;)

2009-10-09 @ 17:56:21
URL: http://jnnie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0